Pages

Monday, April 4, 2011

Jumpa than GO!

Telah menjadi lumrah kalau dah jumpa mesti kita akan berpisah akhirnya. Yalah masing-masing ada hal mereka sendiri. Bagi yang tak pernah berpisah rasanya tak tahu pun apa dan bagaimana rasanya perpisahan tu. Ramai orang hanya berjumpa dalam setahun hanya sekali aje, itupun sebab raya, rasanya kalau kerajaan hapuskan cuti raya lepas ni pakai tak merasalah mereka ini berjumpa.

Aku juga mengalami perkara yang serupa dengan korang. Ni 2 hari lepas adik aku ada balik setelah lama benar dia tak balik sebab menuntut di UMP. Sebab aku dengan dia sangat rapat bagai kembar kuning telur ~ korang tau tak kembar kuning telur? kalau nak tahu korang pergi beli telor banyak-banyak pas tu pecah setiap biji...kalau ade yang dua kuning telur dalam sebiji tulah dia. 

Setelah 2 hari bersama bergaduh, bercakaran dan mengkeji sesama sendiri akhirnya hari ni dia balik juga ke UMP. Pas ni aku kena bercakaran dengan anak-anak aku pulak...Rasa sunyi terus terasa sewaktu dia melangkah keluar dari rumah tadi.....itulah yang aku rasa, yang lain-lain tu korang fikirkan yer!

No comments:

Post a Comment