Pages

Tuesday, July 26, 2011

PATAH ker... terK'HELL?

Assalamualaikum dan salam sejahtera....



Lama rasanya (bukan rasanya....mmg dah lama) aku tak menulis didalam ruangan yang tak seberapanya nie. Padahal aku bukannya tak ade masa. Cuma masa aje tak ade aku?

Pada 11 Julai lepas (tahun ni juga yer!!) satu kemalangan kecil berlaku keatas diri aku, kecederaan yang tidak disengajakan....berlaku lewat petang atau malam...macam dah ilang ingatan plak!! Maka selepas kejadian tersebut aku mengejarkan diri keHospital Putrajaya dari jam 7 mlm dan akhirnya setelah siap gedebak-gedebuk siap simen lagi....jam 11.15 malam baru selesai...yang pentingnya aku dapat MC dari tarikh 12 - 21.

Pada 21 Julai ada temujanji kul 9.30 pg, siap jumpa doktor hingga jam 11.00 pg selesai. Sambung MC lagi dari 22- 4 Ogos. Namun jari aku masih tetap macam mula-mula berlaku kemalangan....adoiiiii

Malaslah nak tulis panjang2..sakit jari dibuatnya.  Kat sini ada disertakan bahagian yang cedera tersebut!

1 comment:

  1. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
    Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete