Pages

Thursday, June 9, 2011

JATI ke Belom?


Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Bermula hari Isnin hingga Rabu aku menghadiri kursus yang jarang benar orang ramai mahupun kakitangan awam yang mahu menggikutinya, aku pun lebih kurang begitu juga, kursus yang aku maksudkan ialah Tranfomasi & Pengukuhan Jati Diri. Objektifnya adalah untuk memberi latihan dan kemahiran bagi menghadapi cabaran dengan lebih berkeyakinan dan tabah.

Hari pertama aku sampai didalam dewan yang besar dan luas hanya disediakan kerusi yang dibariskan dalam beberapa barisan itu saja. Maka aku buat kesimpulan, mungkin hanya mendengar ceramah aje. Akhirnya sangkaan aku tidak benar. Terlalu banyak sangat aktiviti gerak badan yang harus dilakukan dari hari pertama hingga akhir.

Kepada fasalitator yang aku kagumi. aku cuapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga kerana telah memberi kesan yang sangat mendalam sepanjang kursus tersebut. Kalau nak tahu lebih lanjut lagi berkenaan dengan penceramah tersebut sila ke <SINI> selamat bertransfomasi.

No comments:

Post a Comment