Pages

Wednesday, May 4, 2011

MEI-May

Assalamualaikum dan selamat hari selasa....

Setelah lama beberapa hari tidak menulis ke dalam blog yang sekadar melepas batuk ditangga, hari ni aku mulakan dengan sedikit tulisan yang rasanya macam tak ada apa-apa yang istimewa pun.

Bermula dari hari sabtu lepas, aku di jemput menjadi seorang food taster di Kelab Tasik Putrajaya untuk Majlis Resepsi & Makan Malam kawan opis yang akan diadakan pada 7 Mei ini. Malah disitu aku yang sepatutnya cuma merasa kini telah berpaling arah kepada makan dengan rakusnya...sapa suruh jemput aku....hehehehe.

Sebelah malam, sesuatu telah berlaku keatas diri yang membuatkan aku bergegas ke Hospital kerana mata berdarah, bukan sebab makan yer....tak ade sangkut-paut langsung dengan apa yang aku makan kat Kelab Tasik Putrajaya siang tadi!

Fikiran saya sedikit bercelaru bulan ini. Sepatutnya bulan ini aku lebih gembira kerana banyak hari istimewa yang ada dalam bulan ni. Hari Ibu, Hari Guru dan malah bulan pada 4 Mei adik aku akan menduduki exam final sem.  Tapi aku sedikit terganggu dengan Mei tahun ni sebab banyak yang mengganggu emosi aku sejak awal bulan lagi ini. Beri masa dan ruang untuk aku berfikir dan muhasabah diri.

2 comments:

  1. whoooosshh! knapa mata boleh bdarah. seraaammm.

    get well soon!

    ReplyDelete
  2. Mikah Lurima: hehehehe!! nak genapkan air mata 7 tempayan, untuk minang Putri Gunung Ledang....

    so touching!! huhuhuhu
    thanks 4 ur wish!

    ReplyDelete