Pages

Monday, February 9, 2009

KFC - Kena Baca

Pepatah orang Arab ada menyatakan "manusia menjadi musuh dengan apa yang tidak diketahuinya" kalau direnung-renungkan kata-kata ini banyak kebenarannya.

Saya sedikit kecewa, bahkan mungkin juga merungut. Saya memohon maaf jika tulisan saya kali ini agak pedas dan keras (syadid) sikit daripada biasa. Hal ini adalah kerana saya sememangnya tidak gemar apabila seseorang begitu mudah memberi hukum tanpa usul periksa. Isu memboikot barang-barang tertentu yang jelas bersekongkol dengan Israel, saya tegaskan bahawa saya sangat bersetuju dilaksanakan, tetapi lakukan boikot tersebut dengan bijaksana dan berhikmah. Bukan dengan membuta-tuli atau berlandaskan kejahilan serta kebodohan yang kita miliki.........selanjutnya baca sini.

No comments:

Post a Comment